WMN Life
WMN Life

A gyerek csoda. És csoda drága

WMN Life – 2024.01.16. – GySz

Vajon mennyibe kerül felnevelni egy gyereket? És miért kell egyáltalán ezzel foglalkozni?

Balatoni József: Bele mertem engedni magam egy másfajta létezésbe

WMN Life – 2024.01.15. – BJ

Jocó bácsi szűk fél éve hagyta ott az iskolai tanítást, ami gyerekkori álma volt. Most elmeséli, mi történt vele azóta.

A tartós depresszió alattomos betegség: egy idő után sokan azt hiszik, mindig is ilyenek voltak

WMN Life – 2024.01.15. – WMN

A depresszió felismerését ma is számos tényező nehezíti, holott a korai diagnózis életet menthet, és gyorsabb gyógyulást eredményezhet.

Iskolaérett-e a gyerek? Na és a család? – Nem csak azon múlik, készen áll-e az ovis

WMN Life – 2024.01.15. – WMN

Január 18-ig lehet kérvényezni, hogy a nagycsoportosok maradhassanak még egy évet az oviban. Tóth Zsuzsa gyógypedagógus ad szempontokat a döntéshez.

Két szülő helyett négy: ha a válás után apa, anya barátok maradnak (és az új párjaik is azok)

WMN Life – 2024.01.14. –

Fura vagy menő egy négyes barátság elvált szülők és új párjaik között? Milyen felnőni egy olyan családban, ahol a szülők új társaikkal közösen járnak túrázni, társasozni, ünnepelni?

Küldetése: macskamentő – elárvult cicákon segít a debreceni nyelvtanárnő

WMN Life – 2024.01.14. – NP

„Egy cica megmentése nem fogja ugyan megváltoztatni a világot, de az otthonra találó cica számára megváltozik világ” – mondja Fodor Angéla, aki az egyik legfontosabb életfeladatának tekinti, hogy árva macskáknak találjon gazdát.

Szabó Anna Eszter: Anyukacsoport mindenre van

WMN Life – 2024.01.14. – SzAE

Minden témára találni egy anyukacsoportot a Facebookon, ez fix. Az etetésre, a nevelésre, a különböző szülési módokra, a császár utáni hüvelyi szülésre, az intézményen kívüli szülésre, a képernyőmentességre, a mosható pelenkára, a bármire. Csak aztán bírjuk a dzsungelharcot!

Versenyistállóba jártam, ahol a félelem magasan tartotta az osztályátlagot

WMN Life – 2024.01.14. – WMN

„Jó lenne lassacskán azt is felülvizsgálni, hogy milyen változók alapján állítjuk fel a középiskolai rangsort. Csak az eredményt nézzük, vagy a módszerek, a támogató nevelés megléte is számítsanak?” Fontos kérdések, saját bőrön tapasztalt kőkemény versenyszellem, fájó emlékek egy egykori elit iskolástól: