Augusztus 11-én indult a magyar HBO első saját gyártású reality sorozata, A híd. Tizennégy játékos egy eldugott romániai helyszínen egy 250 méter hosszú hidat épít, hogy eljusson a tó közepén rájuk váró harmincmillió forinthoz. Mindezt néhány nap alatt, csakis kézi eszközökkel, emberi erővel, sok-sok nehezítéssel. Megnéztük az epizódokat szerkesztőmmel, Dián Dórival, és azonnal felvettük a kapcsolatot a készítőkkel: meghívtuk őket, hogy feltehessük nekik az összes kínzó kérdésünket. Ezer éve szerettem volna egy hasonló produkció háttérmunkálataiba belelátni, a mai adásban Závorszky Anna producer, a műsorvezető, Magyarósi Csaba és az egyik versenyző, a több megosztó döntést is hozó Noé Viktor segítségével megtehettem. Popfilter – Szűrjük a zajt!
–
Ezúttal nemcsak hallgathatod, de nézheted is a Popfiltert:
„Toxikus környezetben nőttem fel, ami többek közt épp azért volt mérgező, mert a személyes határokat sosem tartották tiszteletben” – mondja Fajt Alex influenszer, akivel A híd című realityben való szereplése kapcsán beszélgettünk.
A Popfilter mai adásának vendége Bányai Judit, aki a Nem akarok beleszólni csapat tagjaként lett ismert, számos fontos közéleti témában készít tartalmat, egy ideje pedig a Fókusz Stúdió szerkesztő-gyártásvezetője.
Emberevés, Bánatszalonna, külföldi karrier, depresszió, kommunában élés és vidékre költözés – ezekről mind szó esett a Bohemian Betyars tagjaival a Popfilterben.
A Bohemian Betyars tagjai, Szűcs Levente és Dankó Dániel mesélnek depresszióról, külföldi turnékról, kommunáról és művészi inspirációról a Popfilterben.
„Volt egy macskánk, Bélának hívták. Anyu kiállt a kapuba, hívta kiabálva, »Bélaaaa, gyere haza!«, szemben a kocsmából átszóltak neki: »Béla má' hazament!«” Újraolvasó.
Őszinte, de nem kis hiányérzetet hagy a Netflix Alias, Charlie Sheen című kétrészes dokumentumfilmje. A történet a világhírű színészről, aki már gyerekkorában kapcsolatba került a drogokkal, akit még Clint Eastwood is felhívott, hogy ideje észhez térni, és aki minden idők legdrágább tévés gázsiját kapta, érzékletesen mutatja be a függőséget. De a színész azon arcát, amit a nagyközönség nem ismer, most is csak pillanatokra fedi fel. A legszívszorítóbb mondatok pedig a róla szóló dokumentumfilmben nem hozzá kötődnek.