A közös gyerek

A WMN-csapat berkein belül mindig lehet érezni, ha valami készülődik. Ilyenkor egyértelműen izgatottabb a légkör, és még azokra is hat, akik az aktuális új projektben nem vesznek részt. Így van ez, amikor új műsoron dolgozunk, és akkor is, ha egy izgalmas nagyinterjú van készülőben. Nem volt ez másképp a webshopunkkal sem. Évek óta beszéltünk már róla, de amikor hivatalossá vált, hogy elindulunk ezen az úton, onnantól vérszemet kaptunk. Csak úgy záporoztak az ötletek, és minden előrelépésnek egy emberként örültünk.

A tervezéstől kezdve a megvalósításon át úgy képzeljétek el ezt a folyamatot, hogy ez valóban mindannyiunk szívügye volt.

Így amikor múlt hét csütörtökön elindult a webshop, és az aznap este debütáló eseményünkön, a WMN Klubon mindannyian WMN-es pólókban jelentünk meg, abban ott volt a „közös gyerek” világrajövetelének katarzisa.

webshop WMN webshop merch
Fotó: Kovács Tamás/WMN

De pontosan mik is ezek a termékek?

Nem pusztán logózott holmik, annyit elárulhatunk.

Induló kollekciónkban saját tervezésű pulóverek, pólók, sapkák, táskák és füzetek találhatóak, amik a logónkon túl számunkra fontos üzeneteket és aranyköpéseket is rejtenek, bízva abban, hogy a közönségünk is azonosulhat velük. Ezeknek a szövegeknek a háttértörténetét és jelentését a webshopon megtalálhatjátok, úgyhogy már csak azért is érdemes ellátogatni az oldalra, hogy kicsit beláthassatok szerkesztőségi életünk kulisszái mögé.

Azon túl, hogy igyekeztünk adni a stílusra, a fenntarthatóság szempontját első helyre tettük a tervezési folyamatban, hogy a lehető legkisebb ökológiai lábnyommal készüljenek el a termékek.

A kollekció az úgynevezett print-on-demand módszerrel készült, vagyis nincs készlethalmozás, pontosan annyit nyomtatunk, amennyi rendelés beérkezik. Mintáink organikus pamut, illetve újrahasznosított poliészter ruhadarabokra kerülnek, és a digitális nyomtatás során károsanyagoktól mentes, vízbázisú, biológiailag teljes mértékben lebomló festéket használunk.

És ez csak a kezdet!

Azt is fontosnak tartottuk, hogy ne pusztán termékeket mutassunk be a webshopon, hanem egyben azt a lelkesedést és szeretetet is, ami az egész projektet körbelengte. Így egyértelmű volt, hogy a holmikat bemutató modellek a csapatból fognak kikerülni. Első körben Kerepeczki Anna, Krajnyik Cinti, Milanovich Domi, Mózes Zsófi, D. Tóth András és D. Tóth Kriszta vállalták ezt a szerepet, a fotókat pedig Csiszér Goti készítette. A fotózáson senki sem került szereptévesztésbe, mindenki önmaga maradhatott, és pont ezt szerettük volna. Mert ahogy az egyik – a termékeken is megjelenő – szlogenünk is mondja: a világ annyiféle, ahányan élünk benne.

webshop WMN webshop merch
Fotó: Csiszér Goti/WMN

És itt nem állunk meg! Kezdő kollekciónkat folyamatosan bővítjük, tele vagyunk ötletekkel, úgyhogy öveket becsatolni, mert határ a csillagos ég! (Pláne, hogy retrográdos szlogenünk is van…)

Minden beérkező vásárlást örömujjongás követ, mert nem titok, hogy ezzel a mi munkánkat is támogatjátok, amiért végtelenül hálásak vagyunk. Alig várjuk, hogy a villamoson, a zebránál, a boltban sorban állva, vagy a játszótéren hintát lökdösve összekacsinthassunk veletek a WMN-es cuccainkban! És ha már itt tartunk, használhatjátok a #wmnshop, #wmnmerch és #wmnmerch hashtagjeinket is, ha esetleg a kollekciónk valamelyik darabjában lőnétek fel egy fotót a közösségi oldalaitokra, mert nagyon kíváncsiak vagyunk rátok!

Azt hiszem, végül ez a cikk egyáltalán nem felelt meg a hír műfajának, de nézzétek el nekem, nekünk. Nem vicceltem a közös gyerek kifejezéssel – és az elfogult szülők már csak ilyenek…

Kiemelt kép: D. Tóth Kriszta

Szabó Anna Eszter