A közösségi média új trendje: deinfluenszerek kampányolnak az esztelen költekezés ellen
Az influenszerek új csoportja jelent meg a közösségi médiában, ők a deinfluenszerek. De mit is csinálnak, és mi is a céljuk pontosan?
Az influenszerek új csoportja jelent meg a közösségi médiában, ők a deinfluenszerek. De mit is csinálnak, és mi is a céljuk pontosan?
Hogyan tárgyiasítják szexuálisan a nőket a közösségi média algoritmusai – és miért komoly probléma ez? Mózes Zsófi írt erről:
A digitális technológiát egyre gyakrabban használják a családon belüli erőszak eszközeként, az okosotthonok pedig sok esetben csak tovább rontanak a helyzeten.
Képes lehet a mesterséges intelligencia pótolni az empátiára való vágyunkat? A cikkből kiderül:
Mi lesz velünk, ha már a szemünknek sem hihetünk?
„Kattints a linkre, hogy megkapd a csomagodat, ami a raktárunkban várakozik” – mindenki kapott már ilyen üzenetet, ugye? Megszaporodtak az elmúlt időben a csalások, ezért összeszedtük, hogy mit tehetünk, hogy ne essünk a bűnözők csapdáiba:
Sokkal több kamasz használja, mint gondolnád. És nincsenek tabuk. Egy friss kutatás szerint főleg a fiúk hajlamosak átlépni a határokat a tavaly felfutott és idén is megállíthatatlan BeReal nevű új közösségimédia-felületen. D. Tóth Kriszta Guld Ádám médiakutatóval beszélgetett a a tizenéves gyerekek új kedvenc platformjáról.
Tévhit például, hogy az inkognitó mód elrejti az IP-címünket és a földrajzi helyzetünket. De akkor mire jó – és mire nem?