A WMN-csapatban többen is online társkeresőn találtak rá a szerelmükre – és olyan is akad, aki bár szórakoztató emlékeket köszönhet a műfajnak, végül nem ott várta a nagy Ő. Mindannyiunknak vannak rettenetes randisztorijaink, ám azt nem vitatjuk: még akkor is rengeteg pozitív hozadéka lehet a Tinder–Bumble-tengelynek, ha végül nem ott talál rád a szerelem. A WMN-csapatban mindegyikre akad példa, és mai vendégeim is bőven tudnak vicces, kedves, abszurd és kifejezetten példaértékű sztorikat is sorolni. (Sőt: én is fogok.) Miért ghostingolnak az emberek, és hogyan tudod minél hamarabb lezárni magadban, ha veled teszik ezt? Mi segít és mi nem, ha online randizásra adod a fejed? A Yettellel közös tavaszi évadunk egyik legfelszabadultabb és legkaotikusabb adásában a műfaj hazai helytartója, Ács Fruzsina humorista, és dr. Horváth Kitti viselkedéselemző, life és business coach volt a vendégem. Popfilter – Szűrjük a zajt!
–
Ezúttal nemcsak hallgathatod, hanem nézheted is a Popfilter epizódjait:
Hogyan lehet két lábbal a földön állni, ha minden online mozzanatodat sok százezer ember követi? B. Nagy Rékának sikerült. És ez nemcsak hat mentett kutyájának jó, hanem nekünk is.
Mindenki a humorát emeli ki elsőként, ám az legalább ugyanilyen fontos vonása, hogy mer és tud is nehéz témákról beszélni. Láb, smink, haj, menstruáció… Ebben a Popfilterben minden előkerült!
Min tudnak izgulni fellépés előtt egy 35 éves zenekar tagjai? És mit gondolnak arról, hogy mindenki meg akarja nekik mondani, hogy milyen a jó Tankcsapda? Erről beszélgettek a friss Popfilterben:
Hogy ki a tökéletes beszélgetőpartner egy nyári fesztivál kellős közepén? Csorba Lóránt, aki játszik a színpadon, akár zenéről, akár podcastfelvételről van szó. A közönség pedig így is, úgy is imádja.
Hátfájás, kiemrültség, hobbihiány és az állandó stressz, hogy ha nem tartunk mindent kézben, megáll a világ – vagy legalábbis az otthonunk nem üzemel tovább.
Jelentős lépés, ha az Országgyűlés elfogadja az Igazságügyi Minisztérium törvénymódosítását, azonban bőven van még munka, ha a valódi áldozatvédelem a cél.
Egy olyan korszakban, ahol a mesterséges intelligencia révén minden eddiginél személyesebb élményeink lesznek a halottaink másolataival, hogyan gondolkodunk majd elengedésről, gyászról, időről? Mennyire fogjuk érzékelni a hiányt, ha már nemcsak az élőkkel kommunikálunk online, testetlenül, hanem az elhunyt szeretteink digitális változataival is?