Szívhez szóló, megríkatós reklámok az idei karácsonyi felhozatalból
A reklámokkal általában tele van a hócipőnk, de akadnak azért köztük olyanok is, amelyeknek sikerül megérinteniük a lelkünket. Szemle:
A reklámokkal általában tele van a hócipőnk, de akadnak azért köztük olyanok is, amelyeknek sikerül megérinteniük a lelkünket. Szemle:
Miért olyan nehéz őszintén beszélni arról, hogyan (nem) szeretnénk ünnepelni? Miért bukkan a felszínre karácsonykor minden feloldatlan konfliktus? Olvassátok el Anna Eszter és pszichológus édesanyja, Kazimir Ágnes beszélgetését!
2024. január elsejétől a címkével jelölt alumínium-, üveg- és műanyag palackokat vissza kell váltani az úgynevezett REpontokon – aki nem teszi, palackonként 50 forintot bukik. Itt vannak a részletek:
Jeannette és Alexander Toczko 75 évet éltek együtt, majd 24 óra eltéréssel haltak meg. Ruth és Harold Knapkénak 65 közös év jutott, ők 11 óra különbséggel hagyták itt a földi létet. Ahogy az életük minden percét, úgy az utolsó pillanatokat is együtt töltötték: összeölelkezve, kéz a kézben találtak rájuk. Cikkünkből kiderül, mi az oka annak, hogy az idős házaspárok gyakran egymást követik a halálba.
Kertes házában Kati egykor 30 fős családi összejöveteleket tartott, és a férjével Görögországba járt nyaralni. Aztán történt pár dolog, és egy nap a hajléktalanszállón kötött ki.
Szerelemből és szenvedésből, nevetésből és gyorsan letörölt könnyekből íródik ez a történet, ez a szimfónia.
Hogy nehogy idegállapotba jöjj, Monica!
Szerintünk szükséged van erre a néhány perc leállásra az év végi hajrában.