„Azzal csak a lányok játszanak!” – Nemi sztereotípiák az iskolákban
Miért gondolja sok lány, hogy az ő véleménye nem is számít? Miért csak akkor szólalnak meg, ha kérdezik őket? És mit lehet tenni az oktatásban azért, hogy ez ne így legyen?
Miért gondolja sok lány, hogy az ő véleménye nem is számít? Miért csak akkor szólalnak meg, ha kérdezik őket? És mit lehet tenni az oktatásban azért, hogy ez ne így legyen?
„Általában az a helyzet, hogy ha a politika beteszi a lábát valahova, akkor onnantól vagy lábujjhegyen jár mindenki, vagy acélbetétes bakancsot húz.” Dr. Gyurkó Szilvia szerint a legfontosabb kérdés mégsem az, hogy milyen lesz a lábbeli… hanem az, ami a címben is szerepel.
Egy gyerek nem gyerek, két gyerek fél gyerek, három gyerek egy gyerek – tartja a mondás. És akkor a négy gyerek?
A letiltott érzések a legveszélyesebbek, mert az érzés mindig jogos – csak a viselkedést kell kontrollálni.
Beszéljünk nekik a gondjainkról? És ha igen, mikor és hogyan?
Az oktatásügy problémái egy fiatal pedagógus szemével.
Bejárta a sajtót a hír két hónapja, hogy meghalt egy asszony, akit ide-oda küldözgettek a kórházak, de érdemi segítséget nem kapott. A nyomozás még tart, most a lánya mesél arról, miként emlékszik vissza arra a drámai két napra.
Coming out egy Facebook-posztban.