WMN Ügy
WMN Ügy

„Sokkal többen füveznek, mint ahányan isznak” – Egy gimnazista tapasztalatai a középiskolások drogfogyasztásáról

WMN Ügy – 2018.11.23. – WMN

Alkohol, fű, keményebb szerek… mindenről tudnak, mindenhez hozzá tudnak jutni, ha van pénzük, és ha akarnak. Nem örülünk neki. De beszélni kell róla.

„Nem csak fizikai lehet a bántalmazás!” – Új krízisambulancia nyílt a fővárosban

WMN Ügy – 2018.11.22. – ZZs

Fontos tudni, hogy anonim módon is lehet segítséget kérni.

Végre beletanultam az életembe – Ezért is jobb minden, mint 20 éve

WMN Ügy – 2018.11.21. – ZZs

„És tudod, milyen jó, amikor felszáll a köd, és tudod, mit szeretnél és mit nem? Hogy ki tudod mondani: teljesen felesleges sírdogálni amiatt, ami nincs?”

„A sikeres emberek közös kincse az önismeret” – Avagy küszöbön a középiskolai felvételi vizsga

WMN Ügy – 2018.11.21. – KAd

„A jövő mindenkitől rugalmasságot, nyitottságot, alkalmazkodást és változtatni tudást követel majd.”

„Elképzelésem sincs, hogyan fogadnák a szüleim”– Beszélgetés egy meleg sráccal

WMN Ügy – 2018.11.20. – WMN

Olyan jó lenne, ha ezt a beszélgetést minden szülő elolvasná! Mert biztos van olyan, ahol pont ilyen gondolatokkal küzd a gyerek, csak nem meri elmondani.

„Állandóan hálásnak kellene lennem, hogy a lányom élhet az alkotmányos jogával” – így érez egy autista kislány anyukája

WMN Ügy – 2018.11.20. – TF

Dóráéknak még ahhoz is nyolcvan felé kellett szaladgálniuk, hogy legalább egy nyamvadt diagnózist kapjanak a kislányukat illetően. És akkor hol van még az amúgy jó eszű gyerek oktatásának problémája?! Tényleg csak a teljesen problémamentes gyerekekre van felkészülve a rendszer?

10 dolog, amit magammal viszek a felnőttkorba – Egy (nagyon) frissen nagykorú diáklány vallomása

WMN Ügy – 2018.11.20. – WMN

Nagyjából ilyen gyerekkort kívánunk minden gyereknek! Olvasd el a mindössze néhány napja nagykorú gimnazista, Anna útravalóját – gyerekkorából a felnőttkorába.

Házi feladat – de tényleg mi a francnak?! – Jocó bácsi 3 alternatív módszere

WMN Ügy – 2018.11.19. – BJ

Kutatások bizonyították, hogy a klasszikus értelemben vett házi feladatnak semmi értelme a világon. Mégis ragaszkodnak hozzá a pedagógusok, pedig mindenki utálja az egészet. Jocó bácsi alternatívát nyújt: mit, mikor és hogyan érdemes házinak feladni?