WMN Life
WMN Life

„A szabályok, határok, keretek sokkal inkább a biztonságot erősítik, mint a félelmet növelik” – Hogyan hat a gyerekekre az újranyitás?

WMN Life – 2020.06.02. – PD

„A más még mindig sokkal jobb, mint a semmi” – a gyerekek közösségbe engedéséről, a felemás tanévzáróról, arról, hogy a karantén milyen hatással volt a gyerekekre, Pásztory Dóri Orvos-Tóth Noémivel beszélgetett.

Ellopott életek nyomában – Miről árulkodhat a felnőttkori utánzás?

WMN Life – 2020.06.02. – FR

A másolás nem csak annak bosszantó, akit utánoznak. Amikor valaki például egy szakmai ötletet másol le, nemcsak lopást követ el, de önmagát is megfosztja a lehetőségtől, hogy fejlődjön. Ezért sem éri meg nem eredetinek lenni:

Doffek Gábor: Mi mindenre volnánk még képesek, ha ugyanígy tudnánk együtt mozdulni egyéb dolgokban is – WMN-naplók

WMN Life – 2020.06.01. – DG

„Jobban figyelünk egymásra, vélhetően azért, mert jobban figyelünk magunkra is” – Doffek Gábor tapasztalatai az újranyitás kapcsán.

D. Tóth Kriszta: A szomjas vándor – Viszlát, Korona-, helló, WMN-naplók!

WMN Life – 2020.05.31. – DTK

Ti is észrevettétek, hogy mennyire elszabadultak az érzések? És milyen nehéz nem felülni rájuk? Előbb olvass, aztán válaszolj.

Unatkozol? Remek, akkor jobban megismerheted magad!

WMN Life – 2020.05.30. – FR

„Számomra iszonyúan frusztráló, hogy még ebben a megváltozott helyzetben is óriási tevékenységkényszer uralkodott rajtunk, az meg pláne, hogy mindenből összehasonlítási alapot generálunk: kinek a kenyere, karanténteste, lefelé néző kutyapóza, kovásza, és úgy egyáltalán, karanténja a legjobb, legszebb.”

Bocs, de a porszívó és a plüssmackó nem háziállat! – Koronanaplók

WMN Life – 2020.05.30. – WMN

„Na, de legalább beindult végre a feloldási folyamat. Kihirdették, hogy négylépcsős lesz, és most vagyunk a nulladik, előkészítő fázisban, vagyis az első lépcsőn… vagyis akkor módosítsuk, hogy a négy lépcső: az a nulladik fázis, az első fázis, a második fázis és végül harmadik… logikus, nem?” Angéla és Zsuzsa beszámolója Barcelonából.