Tudod, melyik színek tűnnek lázadónak vagy energikusnak?

Általában kétféle forgatókönyv szerint zajlik, amikor egy márka színeiről beszélgetek az ügyfelekkel:
- impulzus vagy aktuális trend alapján választanak;
- a kedvenceiket szeretnék látni a márkájuk színeiként.
Ezek közül egyik sem lesz feltétlenül jó megoldás. Hiszen, ha például elegáns, luxus terméke, szolgáltatása van, akkor annak vizuálisan is meg kell jelennie. Ha nem így lesz, és mondjuk a luxustermékeket áruló vállalkozás élénk narancs-piros-kék kombinációban használja a színeket, akkor az vegyes érzéseket fog kelteni a potenciális ügyfélben. Minden attól függ, hogy a márkádnak milyen személyisége van (mert énmárkának is van külön személyisége!), és ki a célcsoportja – ha ezen szempontok alapján „színezed ki” a márkád, nem lőhetsz mellé! Lender Andi brand designer videója arról, hogyan érdemes színt választani a márkáknak.
–
@wmn.hu Tudod, melyik színek tűnnek lázadónak vagy energikusnak? 🎨 Sokan a kedvenc árnyalataikból vagy aktuális trendekből építkeznek, amikor színpalettát választanak a márkájukhoz. Csakhogy a színeknek üzenetük van. Kérdés: te mit mondasz velük? Lender Andi brand designer, WMN Creator videója segít, hogy a márkád ne csak szép, de összhangban lévő is legyen. Nézd meg, mit tanácsol neked! ✨ #wmn #wmnmagazin #wmncreator #brandépítés #design #színek #márka ♬ eredeti hang – WMN Magazin - WMN Magazin
A szín az egyik legerősebb fegyvered, ha márkaépítésről vagy egy vállalkozásról beszélünk, ezért nem mindegy, milyet választasz. Ahelyett, hogy aktuális trendeket követnél vagy a kedvenc színedre esne a választásod, érdemes azt az opciót választanod, ami időtálló, és ami passzol a márkádhoz. Ha pedig érdekel, hogyan tudsz időt spórolva olyan vizuális megjelenést biztosítani a márkádnak, amely egységes és profi, akkor nézz be az oldalamra hasonló videókért!