Az emberek 3 másodperc alatt döntik el, hogy megnézik-e a tartalmad
Gyakorlati tippek a márkád vizuális megjelenéséhez

„Valamit összerakok, csak pár kattintás, és jó lesz” – és a 4. óra után, amikor még mindig valami nem stimmel, kilépsz. Szia, Lender Andi vagyok, brand designer közel 10 éves szakmai tapasztalattal. Ismerős a fenti mondat? Órákat locsolsz bele a tartalmaidba, de valami mégsem stimmel. Fogalmad sincs, hogy mi lehet a baj, de érzed, hogy valami nem kerek, igaz? Lender Andi brand designer, WMN creator írása és videója.
–
A grafikai tervezés nem pár kattintás
A grafikai tervezés a tévhittel ellentétben nem pár kattintásból áll, hanem gondos tervezés, stratégia és rengeteg tanulás áll mögötte. Ebben a videóban elmondok neked 3 alapvető szabályt tippekkel, amiket ha betartasz, akkor garantáltan mérföldekkel jobbak lesznek a tartalmaid:
@wmn.hu 🔍 Az első benyomás mindent eldönt a digitális világban! Tudtad, hogy mindössze 3 másodperc alatt kialakul a véleményünk egy tartalomról? A jó grafikai tervezés nem csupán esztétika – stratégia, tudás és tudatos építkezés áll mögötte. 🎨 Lender Andi, brand designer és WMN Creator segít, hogy kitűnj vizuálisan, és tartalmad ne csak észrevegyék, hanem meg is jegyezzék. 🚀 Nézd meg a videóját! Januártól WMN Creator Programunkban támogatjuk, mint kreatív, izgalmas és független tartalomelőállítót. Így a jövőben többször találkozhattok majd a WMN-en vele! 🌟 #wmn #wmnmagazin #wmncreator #brandépítés #design #grafikaitervezés ♬ eredeti hang – WMN Magazin - WMN Magazin
Hozok néhány adatot
Mivel nagyjából pár másodperc alatt döntik el az emberek (igen, te is), hogy mit olvasnak el, mire kattintanak rá, ezért fontosnak tartom, hogy edukálódjunk a vizuális megjelenés témájában – hiszen ez az első, amivel találkozik bárki, akihez eljut a tartalmunk.
Platformfüggő döntési idők:
-
Közösségi média (pl. Instagram, TikTok, Facebook): 1-2 másodperc
- Google keresési találatok: 3-5 másodperc
- Hírlevelek tárgysora: 2-3 másodperc
- Weboldal betöltés után: 5-10 másodperc (ha nem találja meg gyorsan, amit keres, kilép)
Ezért is fontos az erős vizuális első benyomás és a figyelemfelkeltő szövegezés. És ha már itt tartunk, biztosan hallottad, hogy az úgynevezett vizuális hookok mennyire fontos szerepet játszanak az életünkben. Szóval mit gondolsz, felülsz velem a rakétára, és megnézzük az alapokat?
(Hamarosan jövünk a következő tartalommal – a szerk.)