„A mellemre is, mami!” – 12+1 felejthetetlen retró reklám és szlogen nyomában
„Új? Nem, Perwollal mosva!” „Ronda és finom!” „Szia, Kata vagyok, van még egy Pepsid?” – Ti milyen emblematikus reklámszlogenekre emlékeztek a kilencvenes évekből?
„Új? Nem, Perwollal mosva!” „Ronda és finom!” „Szia, Kata vagyok, van még egy Pepsid?” – Ti milyen emblematikus reklámszlogenekre emlékeztek a kilencvenes évekből?
Adja az ég, hogy ha kínos helyzetbe kerülünk, jön majd egy kedves idegen, aki tapintatosan jelzi nekünk, mielőtt az egész városon úgy bumlizunk keresztül, hogy le van húzva a sliccünk.
Amerikában, ha valaki elég ügyesen lépked a szamárlétrán ingatlanosként, akár több százezer dolláros jutalékot is zsebre vághat, és az sem ritka, hogy az ügynökök saját maguk vásárolnak több millió dolláros házakat, amelyeket Lamborghinin gurulva és Louboutin cipőkben tipegve érkeznek megtekinteni. Erről és rengeteg felesleges konfliktusról szól a Selling Sunset és a Selling the OC.
Kimondhatatlan nevek, oltári vicces történetek. Ti elmeséltétek, mi összegyűjtöttük őket, hogy megmaradjanak az utókornak. Ordítva röhögtünk rajtuk, köszönjük szépen!
Hogy készül a tuti szerelmi horoszkóp? Hát úgy, hogy a rendetlent összepárosítod a rendessel, a sokat beszélőt a csendessel, a pörgőst a lustával, az okoskodót a nagyszájúval, és már kész is a perfect match. Papíron természetesen. Ha szerinted is így születnek a legösszeillőbb párok, olvasd el Tóth Flóra szerelmi horoszkópját.
„Háromra emeljük! Egy, kettő, három!” „Szívást kérek!” „Fibrillál!” „Hol a fenében van Carter?!” Anna Eszter a chicagói sürgősségi osztály nosztalgiavonatán száguldozik.
„Az volt a terv, hogy itt akkor megállunk, a további családtervezés kizárólag a jelen állapot konzerválására irányulhat. Vagyis: nincs több befogadott jószág!” Aztán lett. Macskariadó Kurucz Adriéknál.
Van, aki utazáskor minden eshetőségre felkészül, például egy apokalipszisre.