Pichler Zsófi

Pichler Zsófi közgazdász mesterszakos hallgató, a WMN csapatában marketingasszisztensként és szerzőként is tevékenykedik. Lelkesedését több területen is kamatoztathatja, legyen szó hírlevélkészítésről, podcastról, social mediáról, online marketingről vagy a WMN rendezvényeinek háttérmunkálatairól. Szeret egyszerre több helyen lenni, és a laptopján mindig legalább tíz fül van megnyitva párhuzamosan futó feladatokkal. Ugyanolyan szívesen foglalkozik generációjának csetlés-botlásaival, mint történelemmel, fenntartható építészettel vagy utazással, de ha úgy hozza az élet, a tapírok vagy a tészták világában is elmerül. Egykor detektív akart lenni, úgyhogy nagyon élvezi, amikor írás közben nyomok után kutathat, amiből aztán összeáll a teljes kép, kirajzolódik egy történet, legyen az akármilyen komoly vagy komolytalan. De legjobban azt szereti, amikor az írásain keresztül nála sokkal fontosabb mondandójú embereket ismerhet meg a világ.

Pichler Zsófi cikkei

Összesen: 95 db cikk

Milyen ízű ez a ruha? – Így befolyásolhatják a márkák az érzékszerveinket

WMN Life – 2022. november 3. – PZs

Mi a közös az „új autó” illatban, a termékkóstolókban, a húspult világításában és a kis nyílásokban a harisnyák dobozán? Mindegyik az érzékszervi marketing eszközeivel igyekszik vásárlásra ösztönözni minket. És működik!

„Elengedhetetlen, hogy az otthoni és az iskolai digitális kultúra összhangban legyen” – Így érdemes digitálisan nevelni az iskolákban

Júzer – 2022. október 30. – PZs

„Az oktatási intézményekbe lassabban szivárog át a technológiai fejlődéshez való alkalmazkodás, hiszen a tantervnek akkreditáltnak kell lennie, így pedig nehezebb lépést tartani” – mondta Fazekas Péter, az EPAM vezető szoftverfejlesztője azon a konferencián, amelyen többek közt arról is szó esett, hogyan építhetők be digitális módszerek (nem csak) az informatikaórákba.

„Úgy teszek, mintha minden rendben lenne, de egyébként menj a francba!” – Így használják az emojikat a különböző generációk

Júzer – 2022. október 10. – PZs

Most kiderül többek közt, hogy a fiatalok szerint melyik népszerű X generációs emoji jelenti azt, hogy „folytasd még a hülyeségeidet”, illetve melyik a „sorozatgyilkos emoji”.

Az alkohol sebezhetőséget és szorongást jelent – Így gondolkodik az ivásról a Z generáció

WMN Egszsg – 2022. október 2. – PZs

Az alkoholfogyasztás meggyökeresedett a társadalmunkban, a Z generációsok körében azonban kezdenek megváltozni a tendenciák: egyre többen vallják ugyanis közülük azt, hogy nem csak egy korsó sör fölött lehet megbeszélni az élet nagy dolgait.

Ebben a világban minden kérdésre van válasz, minden probléma megoldható – Délutáni tippek, ha kiszállnál egy kicsit a valóságból

WMN Life – 2022. szeptember 18. – PZs

Mutatunk néhány ötletet, ha kikapcsolnád az agyad, de nem akarod folyton a képernyőt bámulni, az olvasáshoz fáradt vagy, és senki nem akar társasozni veled.

< 9 10 11 12 13 14 15 >